Saturday 17 December 2011

About him ..

Assalamualikum ..

Err , dah 10 hari aku tak text Amin (My Boyfriend) , rindu gilerr-2 aku dengan die ..
Kalau aku dapat text dengan die , aku nak luangkan mase dengan die .. Seriously , rindu
gileerrr nak mati .. Aku tanak kehilangan die .. Tadi , aku hanya tepikir yang aku nak
lepaskan die , supaye die boleh couple dengan ex-2 die , aku rela undur diri , untuk lihat
die bahagia
.. Sebab , kalau dekat skolah die , die boleh jumpe ex-2 die , aku , mane penah die
jumpe ..

Hurmmmm , kawan-2 aku kate die ensem .. Ensem kan Amin nie ?? Untung aku dapat
die .. Hehe , die nie baik .. Baik sangat-2 .. Tak pernah aku dapat BF sebaik macam Amin ..Aku bangun tido je nanges sebab Amin , malam-2 un nanges sebab die .. Walaupon ade
orang yang suke dekat aku , aku tetap tak suke kat sape-2 , cinta aku hanya untuk amin seorang
sahaja ..
And tolong lah , jangan nak buruk-2 kan si Amin tu .. Aku tahu die macam mane ,
die tak macam kaurang sangka ..

Sometimes i hate him , sometimes i love him .. Thank you for always loving me ..
I don't know how to say how much i love him .. I love him , more than you know ..
Makan tak kenyang , tidur tak lena , mandi tak basah #ayat ketinggalan zaman#
Aku takot akan kehilangan die and aku takot tak akan kekal lame dengan die ..

Assalamualikum .. :(

No comments:

Post a Comment