Saturday 10 March 2012

Assalamualikum . Hihi , hello-2 .
Haha , tetibe syok sendiri . Haha , dah gila agak nye .
Hihi , Ape-2 je lah . Kadang-2 , bosan jugak kan .
Hurmm . :(

Haaaa , lupe nak cakap , hmm ,
aku dah clash dengan Muhammad Amin b. muhammad Sharif .
Haha , panjang betol aku tulis name dia . It's okay lah .
Sekarang ni , aku coup dengan Muhd Akmal bin Shamsul Kamar .
Dia form 5 , tahon ni dia SPM , haha .:D Ake kenal dengan
dia dekat fb lah , tak kan mak aku yang rekemen kan kowtt .
Haha :D tapi , first-2 aku kenal dengan dia , kita orang kawan
je , dah beberape hari , baru kitaorang coup . Date coup
aku dengan dia 21/2/2012 , berape hari bulan nanti anniversary
aku dengan dia , dah sebulan , ape kita kesah kan . :D Haha
Best ape aku coup dengan dia , kengkawan aku semua tahu yang
aku betol-2 sayang dekat dia . Kalau nak kenal denagn dia
boleh , jumpa aku dulu , baru boleh kenal . :D Name FB
dia 'Akmal Gitar Capo' , cari lah sendiri . Dah tentu-2 ade
married aku dengan dia .

Hurmm , although i have not couple with the amin , i still
love near him . I do not moan if he hates me is the pound .
I though he was not with me ,still remember him in my memories.
Now , i love Muhd Akmal so much ! More than he know . Hihi !
tetibe je aku speaking ,haha . :D
Okay lah , caww dulu lah ! Assalamualikum ~

No comments:

Post a Comment