Wednesday, 28 December 2011

Masok sekolah

Assalamualaikum ..
Hello-2 ~ !

Hehe , dah lame aku tak update blog aku .. Err , rase rindu pulakk aku kat blog ..
Hurmmm , lagi berape hari je dah nak sekolahh , rase takot pulakk aku nak masok sekolah.
Aku sekolah kat Smk Saujana Utama , dah lah aku masok 1 Cekal .. Kat kelas aku ,
aku tak kenal siape-2 pon .. Atoto , takod nye aku nak masok sekolah menengah ..
Lagi , 6hari lagi nak masok sekolah ... Errrr , takot nye aku .. Aku harap , kelas
aku sporting .. :)

Assalamualaikum .. :)

No comments:

Post a Comment