Wednesday 28 December 2011

Love you Amin

Assalamualaikum .. :)

Hehe , aku couple dengan Amin (My Boyfriend) dah sebulan 3minggu .. :')
Alhamdulilah , aku dapat kekal dengan die .. I'm so ha
ppy ..
Aku happy gilerr couple dengan die .. Abang aku ....
yang kedua n yang keempat dah tahu aku couple dengan die .. :)

Macam mane abang aku tahu ?
Kalau yang keempat tahu , die nampak pic Amin dekat fon aku .. :)
Kalau yang kedua pulakk , die tanye aku ,
'Kak , kau ade bf kn ?' 'Err , entah' 'Cakap je lah yang kau ade bf'
'Ha'ah , akak ade bf' 'Ouh , bf kau fom bpe ?' 'Fom 3'
'Ouh , dah dapat result lah nie' 'Yup' 'Berape result die ?' '8A'
Wow , pandai nye die' 'UPSR die dapat 5A' 'Pandai giler die kak'
'Kau kenal die kat ne ?' 'Kat fb' 'Kau pernah jumpe die ke ?'
'Tak' 'Kaurang tak pe rnah plan ke nak jumpe ?' 'Ade,tapi tak tahu bile'
'Ouh , nak angah anatar kau pergi jumpe die ?' 'Ley gakk, tapi tak tahu lah bile'

Yang tu je lah yang aku ingat .. Hee~ .. Tapi en , kalau boleh ,
aku nak satu family n aku tahu yang aku couple dengan si die ..
I Love M.Amin b. M.Sharif only .. Love soo muchhh~ ..

No comments:

Post a Comment