Sunday 11 December 2011


Aku rindu kan Mohamad Amin bin Mohamad Sharif .. Dah bape hari dah kitorang tak
text n msej :( .. I miss him so much ! Kalau chat un , chat sekejap je .. :'( Time result PMR bru kite orang
boleh SMS and call .. Aku teramat rindu dekat die .. And teramat sayang kat die ..

Dah 1bulan 4hari aku couple dengan die .. Aku cukup happy sebab dapat kekal dengan |
die selame sebulan .. Date sebulan kite orang , sebelum date beday aku .. Aku cukup
beruntung sebab dapat die .. :) Kite orang 'Cinta Muka Buku' ... Baru sehari kite orang kenal ,
kiteorang dah luah kan perasaan .. :') I'm so happy baby .. :')


Profile =
Mohamad Amin bin Mohamad Sharif
14 Tahon
8 May 1996
Milo Ais
Masakan Ibu
Hospital Asunta Petaling Jaya
6Adek beradik
Anak bongsu
Dokter
Chat ngn minah cornetto

#Num die jangan harap aku nak bagi#

Aku sayang giler-2 kat die , aku cinte gler at die .. Aku sayang kat die bih daripade
kaurang tahu .. Kaurang doakan lah supaye kiteorang kekal .. :) Die kate yang ,
dari aku mule-2 add die as friend , die da suke kat aku .. Die tunggu lame .. Dari
bulan june , november die luahkan .. Die dah kunci hati aku , kunci tu ade pade die .. :)
First-2 , time kiteorang chat , die panggil 'kau aku' , and then die panggil 'saye awak' ..
Amin nie laen dari ex aku yang laen , die sayang giler-2 kat aku ..

Die tak penah saket kan ati aku .. Die tak penah mara-2 aku .. Tapi die selalu sedih ..
Tu un sebab aku yang buad #sorry sayang # .. Die penah menangis sebab aku ,
entah , sebab ape tah , aku un dah lupe sebab ape .. Hheh , sorry .. Aku cukop
'happy' , 'bersyukur' sebab dapt Bf sebaik Amin .. Seriously , die berbeza .. Ramai ex die yang nak
couple balek dengan die , tapi dei tolak .. Kiteorang tak sampai sehari , malam Aidil Adha ,
die luahkan kat aku .. Time tu , aku cukop happy n terharu .. Sehari aku tak text dengan die un
aku dah rindu , apetah lagi aku nak berjauhan dengan die ..

Satu malam uhh , aku ade terpikir ,untuk lepaskan die .. Supaye couple dengan ex-2 die ,
tapi , tak jadi , sebab hati aku tak begitu rela untuk melepaskan die .. Aku tak kesah lah kaurang nak
kate die ni tak ensem ke whatever ke , bagi aku die nie , ensem , baek .. Aku suke gayut dengan die ,
aku suke dengar die gelak .. Aku happy jugak ..


Love you so much Mohamad Amin .. Miss u so much baby .
#Sorry , aku bukan nak batak#
=Assalamualikum .. ;)

No comments:

Post a Comment