Sunday 11 December 2011

Menitiskan air mate :'(


Assalamualikum :'(

Malam ni mate aku berkaca lalu menjunam .. Malam nie aku menitiskan air mate
kerana Mohamad Amin .. Aku dah teramat sayang n rindu dekat die .. Aku dah tanak
berjauhan dengan die .. I Love him so much ..Aku tanak kehilangan die .. Bie , syg nak bie sentiase
kat hati n sisi sayang .. Sayang takot kehilangan bie .. Sayang dah tanak berjauhan dengan bie ..
Walauapepon terjadi , bie tetap kat hati sayang ..

Sayang marah bie , sebab , sayang sayang sangat kat bie .. Sayang merajok , sebab
sayang nak dapt perhatian dari bie .. Kalau boleh , setiap hari , setiap mase syg nak jumpe n
mesej bie .. Sayang nak kengkwan syg tahu yang syg sayang giler at bie ..

Bie ,maap kn syg , syg tak ley hang lepas result PMR kua , sbb syg da holiday ..
Maap kn syg .. Tapi tak bermakne , kite tak berjumpe , kite akan clash .. Tak sayang !
And tak akan .. Sorry again .. Hope u forgive me sayang .. Bie , today , i'm so sad ..
Every night , i will cry because of you .. #sorry kalau BI terokk# Sayang rindu
gelak tawa kite dulu .. Syg tak akn lepaskan bie .. Syg tetap akan menunggu bie smpai bile-2 pon ..
<3 :* ;)

#Aku bukan nak batak#
=Assalamualikum ..:|



No comments:

Post a Comment